Monday, May 20, 2013

Programledare

Programledaren Agneta Sjödin som dyker upp här och där. Hon är så fysisk, har en urkraft, energifylld och hjärtlig! Jag blir så glad, när jag ser henne! Det smittar av sig.

En annan programledare, inom hiphop/musik Ametist Azordegan är också sådär härligt fysisk. Hon är rak, varm, tydlig, engagerad till max. Hon håller på med det hon brinner för, det märks. Hon har integritet, och sänker sig inte till att hålla på med en massa tjafs. Hon är seriös inom det hon håller på med.

Sedan programledaren Tilde de Paula sprider också en härlig energi. Hon är väldigt bestämd, stark och samtidigt en känslomänniska. En kul och rätt ovanlig kombination kan jag tycka, i alla fall i detta land.

Programledaren Micke Leijongard på SVT. När jag sett honom förut har jag tyckt att han verkade smörig, svärmorsdröm, intetsägande. Men så såg jag honom som prograledare för Mästarnas mästare, och där såg jag att han "brinner". Häftigt! att han lyckas hålla sin fackla vid liv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home